Välkommen fram och registrera dig!
Vi kommer zooma ut från detaljerna för att se den större bilden av vilken roll kundfokus spelar idag i företag, och vilken roll det skulle kunna spela. Vad innebär det att gå från undersökningar ”för sakens skull” till att kundfokus är hjärtat i bolagets kultur och utvecklingsarbete. Vad ger framgång på den resan? Hur kan man lyckas med den fullt ut?
Talare: Gunilla Jalbin | VD Grounded Brand Management och medgrundare av Renewability
Talare: Mats Gustafsson Waxler | Dagens moderator | Wednesday Relations
Vad är storytelling och varför är det viktigt i din kommunikation?
I dagens tuffa konkurrens måste varumärken gå längre än vanlig marknadsföring. De behöver skapa minnesvärda, engagerande och känslosamma upplevelser som berör konsumenterna på djupet. Det handlar om att nå hjärtat och skapa ett starkt intryck i människors sinnen.
I detta föredrag går vi igenom kopplingen mellan storytelling och kundlojalitet, hur du kan skapa relevanta berättelser och praktiska tips och råd för att komma igång.
Talare: Emma Knutsson | Communication Expert & Strategist
Vi tar en bensträckare och återhämtar oss med något att dricka!
Hagelandkedjan med sina 103 butiker och 2 miljarder i omsättning beslutade 2021 att införa bonus som ett sätt att öka kundvärdet och etablera nya vägar att engagera kunder samt öka konvertering från kunddialogen.
Sedan lanseringen av sitt bonuskoncept har kedjan delat ut knappt 100 miljoner bonuspoäng och bonuscheckar och dela dina erfarenheter och bästa praxis.
Hageland kommer att dela med sig av:
Talare: Truls Røise | Lojalitetsspecialist & Strategisk rådgivare | Oculos + Natalia Anna Cendrowska | Projektledare | Oculos
Kraften i en rätt skriven prompt. Vad behöver vara med och hur skall man tänka vi skapande av en prompt. Hur du effektivt använder prompts. Starta en resa med att utveckla din förmåga i promtning.
Talare: Kim Tjörnhed | Strateg som brinner för produktivitet och AI | Code4Value
Talare: Mats Gustafsson Waxler | Dagens moderator | Wednesday Relations
Vi tar en längre paus och återhämtar oss med en härlig lunch och goda drycker!
How Polestar took a pragmatic approach to boost customer satisfaction and increased efficiency through Microsoft Azure OpenAI.
Introducing CAIr: Our Self-Developed AI Engine Assisting Care Advisors with Tailored Responses Derived from Past Care Cases, Knowledge Resources, and Local Market Nuances that enables Superior Support in an efficient way.
Talare: Fredrik Cederlöf | Head of Global Customer Insight & Analytics | Polestar
In this talk, we'll explore how combining data, technology, and good teamwork can make marketing more personalized and effective. We'll cover easy-to-understand strategies for using data and tech, ways to improve collaboration among different teams, and how to personalize marketing at scale while keeping your team on track.
Expect practical advice, real examples, and clear steps to make your marketing efforts really hit the mark.
Talare: Justyna Kaletka | Head of Distribution Platforms | Klarna
Under min tid på scen kommer ni få höra allt om Strawberry´s spännande framtid. Från att gå ifrån att endast vara en hotellkedja till att bli en storspelare inom upplevelser.
Jag kommer tala om:
Talare: Zacharias Elinder | CRM Strategist | Strawberry
Vi tar en bensträckare och återhämtar oss med något att dricka!
Upptäck hur Smarteyes arbetar med egen och extern data för att få fördjupade kundinsikter och att jobba datadrivet, även utan Ai.
Vi kommer titta på följande:
Talare: Sofia Bergström | CRM Manager | Smarteyes
Talare: Helen Rigamonti | CX-talare, författare och utbildare
Talare: Mats Gustafsson Waxler | Dagens moderator | Wednesday Relations