TALARE

Alla våra talare är erfarna experter inom marknadsföring och lojalitetsarbete som har banbrytande kunskap och omfattande erfarenhet från olika branscher. 

.

TALARE 14 MARS 2024

Fredrik Cederlöf | Head of Global Customer Insight & Analytics

Fredrik leder idag tre globala program på Polestar inom Feedback Management, Experience Management och AI med fokus på kundinsikter, analys och optimering. Tidigare Head of Customer Experience på Collector Bank, föreläsare på IHM, Berghs och Hyper Island. 

Sofia Bergström | CRM Manager

Sofia har drygt 10 års erfarenhet av att jobba som strategisk och operativ CRM-ansvarig. Hon har en stark inriktning på att analysera och förstå kunderna samt att arbeta datadrivet med kunden i fokus. Hennes passion ligger i att bidra till att man i organisationer jobbar med affärsutveckling genom kundutveckling.

Justyna Kaletka |  Head of Distribution Platforms

Justyna has over 12 years of experience in the finance sector, with a keen focus on enriching customer interactions. Her background in psychology, analytics, and information systems shapes her approach to creating innovative human-centered solutions. Justyna champions teamwork and inclusivity in her professional role, ensuring diverse perspectives are valued. Outside of work, she's a dedicated mom who finds joy in powerlifting and singing, striking a balance between a demanding career and personal passions.

Kim Tjörnhed | Strateg som brinner för AI

Kim har under 25 år varit verksam i landskapet mellan management, slutanvändare och IT. Har haft fokus på produktivitet genom Microsoft 365, Generativ AI, Copilot, ERP, CRM med flera. Allt för att användarna/företagen skall nyttja mesta möjliga av de verktyg man har tillgång till men endast använder en bråkdel av deras fulla potential. I dagligt arbete innebär det ofta att vara den länk mellan beslutsfattare och slutanvändare för att ta fram förslag för lång- och kortsiktiga mål.

Natalia Anna Cendrowska | Projektledare och rådgivare

Natalia arbetar till stor del med kundresor, utveckling av kunddialoger, planera relevant kommunikation med fokus på att skapa lojala kunder. Hon har även erfarenhet av tekniska projekt, vidareutveckling av kundklubbar och datastruktur och arbetar idag som konsult för bl.a. Hageland, Nille, Møbelringen och Meca med huvudfokus på CRM och MarTech.

Zacharias Elinder | CRM Strategist

Zacharias has a background within CRM and experience from various industries. Since 2022 he has been managing member communication at Strawberry (former Nordic Choice) and is now leading the work to transform its Member program. He has a MSc in Marketing from SSE.

Gunilla Jalbin | VD

Gunilla hjälper företag som vill växa och bli mer lönsamma genom kundinsikt, kunddrivna strategier och att engagera fler i organisationen att bidra till utveckling. Hon har arbetat med kundförståelse, varumärke och affärsutveckling, både strategiskt och operationellt, med många av Sveriges starkaste varumärken. Gunilla driver idag Grounded och Renewability, och har en bakgrund från P&G, Lynxeye och Mölnlycke.

Helen Rigamonti | CX-talare, författare och utbildare

Helen har lång erfarenhet av att leda kundnära team och har drivit flera stora projekt för att öka kundupplevelsen inom både B2B, B2C samt i icke-vinstdrivande organisationer med medlemsfokus.

I dag arbetar Helén som konsult, interimchef och föreläsare i egen regi med fokus på att hjälpa organisationer att öka sin kundupplevelse och samtidigt skapa målmedvetna team som mår bra. Har över 20 års erfarenhet av ledande positioner med ett flertal uppdrag att leda kundcentrerad förändring och föreläsningarna utgår från egna lyckade och misslyckade case. Helen är även författare till boken "Customer Experience Management på svenska - konsten att leverera rätt kundupplevelse"

Emma Knutsson | Communication Strategist

Emma är en erfaren marknadsförings- och kommunikationsstrateg som brinner för att göra varumärkesupplevelser som verkligen engagerar. Med erfarenhet från företag som Polestar, Jotex, Svenska Spel och ICA har Emma lärt sig konsten att skapa minnesvärda kampanjer som resonerar hos publiken.

Truls Røise | Lojalitetsspecialist och strategisk rådgivare

Truls Røise er gründer av Oculos og i dag fagansvarlig loyalty. Med mer enn 25 års erfaring fra etablering og utvikling av kundeklubber og lojalitetskonsepter i Norden, er Truls en ekspert på området. Det har gitt ham god og lang erfaring med strategiarbeid, utnyttelse av teknologi og kundedata, samt innsikt og analyse.

Mats Gustafsson Waxler | Moderator

Mats grundade Wednesday Relations 2002 och har gedigen erfarenhet av marknadsföring, försäljning, digitala affärer och CRM. Mats har arbetat i ledande befattningar inom marknadsföring och försäljning både i Sverige och internationellt. Tillsammans med Wednesday Relations har Mats utvecklat en stor mängd konferenser och seminarier inom ovan ämnen och är även en populär och erfaren moderator.

.